lauantai 12. kesäkuuta 2010

Should I stay or should I go…

Pieni keskustelu vanhempien kanssa…

N: hei äiti, mä oon ajatellut lähteä Australiaan talvella.. Mun yks tuttu menee sinne myös.
Ä: joo, no mene ehdottomasti! Nuorena on aikaa matkustella. Voin myös tukea rahallisesti sitä.
I: tai sit mikset menisi yksin?

N: WTF?!

Omat vanhempani tuntien olin odottanut edes jonkinlaista vastustamista tai edes hiukan negatiivista suhtautumista, mutta heidän mielestään minun pitää ehdottomasti lähteä, kun on tilaisuus. Nice! Eli kun vanhempien suhtautuminen ei olekaan “hidaste”, olen tällä hetkellä 95 %:sti lähdössä Ausseihin! Nyt pitää alkaa tutkimaan vielä tarkemmin lentoja ja toivottavasti saan varattua ne ensi viikon aikana! Aika epärealistinen fiilis!

En tiedä miksi ajattelin, että perheeni olisi ehkä vähän ajatusta vastaan… Olenhan kuitenkin piakkoin jo 22, minulla on hyvä opiskelupaikka (eli tietävät minun tulevan joka tapauksessa takaisin jossain vaiheessa) ja olen jo aika nuorena ollut kielikursseilla ja vaihdossakin. Ehkä tämä fiilis oli jäänne siitä, että sain joskus tapella aika paljon päästäkseni kielikurssille… :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts with Thumbnails