perjantai 22. tammikuuta 2010

A bit more conservative summer…

Heti toukokuun alkaessa allekirjoittanut joutuu (tai no, saa mennä) töihin. Kyseisessä työpaikassa on aika tarkka linja pukeutumisessa, joten kesä tulee merkitsemään minulle suurelta osalta kauluspaitoja, hameita ja mekkoja! Sinänsä tämä ei haittaa minua ollenkaan, olen aika pitänyt kauluspaidoista ja korkkareista. Ongelmana vaan olemaan tulee se, että noin neljän kuukauden kesätyön aikana pitää keksiä aika monta eri pukeutumiskoodiin sopivaa vaateyhdistelmää ja kieltämättä tällä hetkellä vaatekaappi ei täyty sellaisista vaatteista!
image
image
Kuvat: H&M

3 kommenttia:

  1. Houkuttelee kokeilla täysin eri värisiä korkkareita noinkin formaalissa asussa! Tosin enpä usko meneväni töihin mihinkään dresscode-paikkaan.. :)

    VastaaPoista
  2. Kieltämättä tuosta tuli minulle sama houkutus! Ja alkaa tekemään mieli mennä klikkailemaan H&M:n nettikauppaan varsinkin ylemmän kuvan oikealla olevan mekon takia... ;)

    VastaaPoista
  3. Rakastan tuollaista business-pukeutumista, valitettavasti on vain harvoin tilaisuuksia siihen. Pitäisiköhän minun etsiä myös työpaikka dresscode-paikassa.. Just because of the clothes.. :P

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails