tiistai 5. tammikuuta 2010

Mä en ala!

Mikä juttu tää nyt on? Lueskelin eri sivustoja netissä, mun verkkokalvoille piirtyi sana, jonka olin täysin unohtanut ja jota en nyt ihan oikeasti olisi kaivannut! Ja se sana on? Loppiainen.

imageMitäs vikaa siinä on, että tulee ylimääräinen vapaapäivä (jos ei siis olisi jo lomalla)? Ei yhtään mitään. :) Ainoa vika on nyt se, että olin suunnittelut koko viikkoni sen pohjalle, että KESKIVIIKKONA menisin suorittamaan kaikki mahdolliset shoppailut, jotka odottavat tekijäänsä. Tarkoituksena oli myös, että viettäisin torstain tiukasti tenttikirjan edessä. Mutta ei, tällöin on sitten mentää ostamaan muutama asia, jotka oli tarkoitus ostaa huomenna. Universumikin (tai no ainakin liikeaikalaki, näköjään jotain olen oppinutkin..) näyttää olevan vastaan mun tenttiin lukemista. Snif! 

I don’t care by Fall Out Boy

Ps. Palailen myöhemmin tänään korupostauksen kanssa! :)

Pps. lisää turhautumista; miksi ihmeessä kirkkolaki ja sitä kautta liikeaikalaki vieläkin säätelee kirkkopyhien kauppaa? Miksei kukaan vaadi tasa-arvoista kohtelua?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts with Thumbnails