lauantai 2. tammikuuta 2010

… loves Spotify!

Olen täysin ihastunut Alicia Keysin uusimpaan albumiin. Löysin sen sattumalta Spotifysta pari viikkoa sitten ja siitä lähtien sitä on tullut kuunneltua päivittäin. Albumia kuunnellessa minulle tulee mieletön halu lähteä New Yorkiin!
image
Lisäksi jos jollain ei satu vielä olemaan Spotifyta, annan mielelläni kaksi kutsua! Joten, siinä tapauksessa, jätäthän kommentteihin sähköpostisi! :)

Ps. to-do-lista pysyi muuttumattomana. Kerrassaan hienoa. Mutta: tässä on vielä koko ilta aikaa lukea ja suunnittella valmennuskurssia! Ei edes väsytä yhtään, vaikka en olekaan nukkunut… ummm… pitkään aikaan.

3 kommenttia:

  1. Oih! Minä minä minä tahtoisin kutsun! Classyfideä olen lukenut alusta asti ja kovin onnellinen olen että jatkat kirjoittamista.

    Sähköposti on irkkupa@hotmail.com . Kiinnostuneita varmasti löytyy useampi... Toivottavasti tällä nopeudellani olen hyvillä sijoilla. :D

    VastaaPoista
  2. Oi mahtavaa, oon ettinyt sellaista joka antaisi kutsun! Maailman helpoin tapa kuunnella musiikkia! ansku.j@pp.inet.fi

    Blogisi vaikuttaa lupaavalta :)

    VastaaPoista
  3. Laitoin kutsut eteenpäin! Kivoja hetkiä Spotifyn seurassa! :)

    Anonyymi, oi ihanaa, että edes joku löysi sieltä tien tänne! Tervetuloa tännekin!

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails